کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختلال در پنل ایموجی ویندوز ۱۱

هفته گذشته، در تاریخ ۹ اوت ۲۰۲۴، مایکروسافت نسخه آزمایشی جدیدی از ویندوز ۱۱ را برای تست در کانال توسعه‌ دهندگان منتشر کرد. این نسخه با شماره ساخت ۲۶۱۲۰.۱۳۵۰ منتشر شد و چندین تغییر و ویژگی جدید را شامل می‌شود، مثل اشتراک‌ گذاری فایل بین کامپیوترها و گوشی‌ های اندروید شبیه به ایر‌دراپ، رفع مشکلات مدیریت وظایف و سند باکس ویندوز، و موارد دیگر.

 

اختلال در پنل ایموجی ویندوز ۱۱

 

البته، به عنوان یک نسخه آزمایشی، ۲۶۱۲۰.۱۳۵۰ شامل تعداد زیادی باگ و مشکل شناخته شده است. علاوه بر مواردی که در اعلامیه اصلی ۹ اوت ذکر شده بود، مایکروسافت اکنون توضیحات نسخه را ویرایش کرده تا کاربران را از وجود یک باگ در پنل ایموجی که به طور خودکار بسته می‌شود، آگاه کند.

اگر متوجه شدید که پنل ایموجی بعد از انجام کارهایی مثل باز کردن برگه کاوموجی یا سمبل یا انتخاب یک ایموجی ناپدید می‌شود، تنها نیستید - مایکروسافت از این مشکل آگاه است و در حال پیدا کردن علت آن است. این چیزی است که شرکت به توضیحات نسخه برای ساخت ۲۶۱۲۰.۱۳۵۰ اضافه کرده است

ما روی رفع مشکلی کار می‌کنیم که باعث بسته شدن پنل ایموجی هنگام تلاش برای رفتن به بخش‌ های کاوموجی و سمبل‌ ها یا بعد از انتخاب یک ایموجی می‌شود."

متاسفانه، مایکروسافت به ندرت تغییرات و ویرایش‌ های اضافی برای توضیحات نسخه‌ های قبلی منتشر می‌کند، بنابراین تغییراتی مثل این با اطلاعات در مورد باگ‌ های شناخته شده جدید یا موارد دیگر ممکن است دیده نشوند. خوشبختانه، باگ جدید پنل ایموجی مشکل بزرگی نیست، بنابراین نیازی به نگرانی نیست اگر قبلا نسخه ۲۶۱۲۰.۱۳۵۰ را نصب کرده‌اید.

آخرین نسخه آزمایشی دارای باگ‌ های دیگری است که باید مراقب آن‌ ها باشید (که دلیلش این است که نباید نسخه‌ های آزمایشی را روی دستگاه‌ های مهم استفاده کنید)، مثل خراب شدن مدیریت وظایف هنگام جابه‌جایی بین صفحات یا خطای ۰x۸۰۰f۰۸۱ هنگام اضافه کردن زبان یا ویژگی‌های اختیاری.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50780 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/28 تعداد مشاهده: 879
سافت گذر